HHportal Reklam Vermek İçin: admin@hhportal.com

Etiketlenen üyelerin listesi

+ Yeni Konu aç
12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: Laptop ekran kartı fiyatı

  1. #1
    Moderatör yyildirayy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11.03.2008
    Yer
    ATATÜRK' ü inkar eden bizden değil; ondan bundandır
    Mesajlar
    20.560
    Konular
    5897

    Laptop ekran kartı fiyatı

    Arkadaşlar bende toshiba A200 1cr laptop var
    Ekran kartı 256 mb. paylaşımlı
    Bu ekran kartı tomb raider underwrord u oynamaya yetmiyor
    Ekran kartını değiştirmeye kalksam maliyeti ne olur acaba bilgisi olan varmı mesala
    Paylaşımlı olduğu için anakartında değişmesi lazımmı
    Masaüstü olsa hallederizde laptop olunca elimiz kolumuz bağlandı
    şimdiden teşekkürler

  2. #2
    Meraklı sarisari - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.12.2006
    Mesajlar
    321
    Konular
    29
    laptıoun ekran kartı bildiğim kadarıyla değişmiyor dostum... yapabileceüin pek bişey yok maalesef

  3. #3
    Meraklı togiiii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07.04.2008
    Yer
    izmir
    Yaş
    32
    Mesajlar
    327
    Konular
    10
    ekran kartı degısımı olmaz daha dogrusu ayrı parca halınde satılmıyor

  4. #4
    Üye JungeMan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.08.2008
    Mesajlar
    145
    Konular
    7
    laptop larda ekran kartı onboard dur. yanı anakartla beraberdir. degistirmeye kalkarsan yenı bır anakart alman gerekır kı hıc yapma bence. bi yenı pc bıle alablrsn ;)

  5. #5
    Meraklı Master Hck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09.09.2008
    Mesajlar
    201
    Konular
    67
    ewet ekran kartı onboard pcyi çok iyi bilen bi tanıdıgın varsa bi parçalayın bakalım sökülüyormu ?

  6. #6
    Geçerken Uğradım moonys - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.08.2006
    Mesajlar
    67
    Konular
    1
    notebookta ekran kartı değişmez dostum.. bunu böle bilesin

  7. #7
    Banned
    Üyelik tarihi
    02.02.2008
    Yer
    Turkey
    Yaş
    36
    Mesajlar
    8.591
    Konular
    1822
    ekran kartı değişimleri olmaz laptoplarda ........senin için en iyisi oyun oynamak için desktop kullanmam...laptoplarda oyun pek sağlıklı olmaz

    saygılar.......

  8. #8
    Misafir
    Üyelik tarihi
    26.12.2008
    Mesajlar
    1
    Konular
    0
    Arkadaşlar biraz ezbere konuşuyosunuz gibi geldi..Laptoplarda ekran kartı değişebiliyor.her laptop onboard olarak kullanmıyor ekran kartlarını.örnek olarak bendeki Fujitsu simens Amilo pro 2045 laptop 5 senelik bir laptop olmasına rağmen 128 mb paylaşımlı ekranmın 64mb değişebiliyor.(Bizzat çıkardım)..
    saygılar..

  9. #9
    Misafir
    Üyelik tarihi
    25.12.2008
    Mesajlar
    4
    Konular
    0
    8400 gs giti gidiyorda 69 tl satılık buda cahil bilgisayarcılara kapak olsun....

  10. #10
    Altın Üye тнєĵøкєя - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13.03.2009
    Mesajlar
    5.014
    Konular
    999
    Malesef değişmiyo abi aynı sorunu bende çekiyorum ama Bitecek inşaLLah

  11. #11
    Misafir
    Üyelik tarihi
    05.12.2008
    Mesajlar
    1
    Konular
    0
    Arkadaşlar, eğer laptopun ekran kartı onboard değilse ( ki genelde onboard olanlara marka vermez/belirtmezler) ekran kartı değişir. ama önemli ayrıntılar vardır. anlaşılması kolay olsun diye şöle anlatalım; ekran kartındaki girinti çıkıntılarla, sizin laptopunun kasası ve ana kartınızın üstündeki girinti çıkıntılar uyumlu olmalıdır. yeni alacağınız ekran kartının resmi ile kendi ekran kartınızı çıkarıp karşılaştırmalısınız (eğer alacağınız kartın resminin gördüğünüz resim olduğuna emin iseniz) yada alacağınız yerle irtibata geçip, laptop marka ve modelini söyleyip uyumluluğunu kontrol ettirmeniz gerekmektedir. laptopun, işlemcisi, ekran kartı, ram'i, hdd'si, klavyesi, monitörü, ekran meneşesi, kasası, lapaklarının tek tek hepsi değişebilir, çıkarılıp takılabilir! yardımcı olabileceğim bişi varsa PM ile ulaşabilirsiniz. sadece boşa ve ezbere tartışmamanız adına yazdım bu yazıyı. fiyatlar konusuna gelincede yelpaze çok geniş, masa üstü gibi değil. takacağınız laptopun markası bile etkiliyor alacağınız ekran kartının fiyatını.

  12. #12
    Misafir
    Üyelik tarihi
    07.06.2009
    Mesajlar
    1
    Konular
    0
    sa kardeş bende de eski bir pc var ekran kartını değiştirmek istiyorum mümkün mü acaba bsksrmısın.

    Vestel 154 SG T2330 eko

    [Misafirler Kayıt Olmadan Link Göremezler Kayıt İçin Tıklayın !]
    [Misafirler Kayıt Olmadan Link Göremezler Kayıt İçin Tıklayın !]

    Laptopun içi aaçılıp fanı sökölmüş hali bu inşallah bişeylr görebilmişsindir kardes. şimdiden teşekkürler.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık
RSS RSS 2.0 XML MAP HTML
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz.

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1