HHportal Reklam Vermek İçin: admin@hhportal.com

Etiketlenen üyelerin listesi

+ Yeni Konu aç
Sayfa 1/2 12 SonSon
21 sonuçtan 1 ile 15 arası

Konu: bir kızı etkilemek

  1. #1
    Durum:
    Çevrimdışı
    ahmet12_12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Üyelik tarihi
    05.04.2007
    Aldığı Beğeni
    0
    Beğendikleri
    0
    Mesajlar
    179
    Konular
    31
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı

    bir kızı etkilemek

    Arkadaşlar nasıl etkilerim bi kızı yaw kız zaten müslüman değil beyin yapısı farklı napacamı şaşırmış durumdayım nasıl etkilerim ben bu kızı anlayamadım gitti yaw bi yardım edin bana Allah rızası için lütfen ne yapmam lazım maddeci kız aşık oldum ve benden soğudu son zamanlarda baya soğudu hemde kalbini kırdım galiba bari kalbini nasıl geri kazanırım dostluğumu geri nasıl düzeltirim bana lütfen Allah rızası için yardım edin arkadaşlar

  2. #2
    Durum:
    Çevrimdışı
    Mephisto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    R€B€L
    Üyelik tarihi
    10.12.2005
    Yer
    Bir yanda uçan dünya, bir yanda ortaçağda, sen nerden bakıyorsun,takılmış gidiyorsun...
    Aldığı Beğeni
    0
    Beğendikleri
    0
    Mesajlar
    7.350
    Konular
    564
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    ahh su kızlar

    neden hoslanıyosa onu yap etkılemek ıcın ama hep sen bıseyler verırsen ılıskıde bu bence pek uzun olmaz :S
    Askın dını ırkı olmaz bence nasıl bı tıpse ona gore davran elde etmek ıstıyosan tabı.

    Uzun bıseyler ıstıyosan kendı dogallıgınan cıkmadan onu etkılemelısın.
    Unutma hıc bı zaman kendını bı kız ıcın kaybetme

  3. #3
    Durum:
    Çevrimdışı
    GhOsT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tuning Moderatör
    Üyelik tarihi
    16.01.2007
    Yer
    yok artık eyvaLLahım yürekten vuranLara..
    Yaş
    27
    Aldığı Beğeni
    0
    Beğendikleri
    0
    Mesajlar
    6.554
    Konular
    1217
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    Bencede Kendi DoğaLığından Çıkma ;)...

  4. #4
    Durum:
    Çevrimdışı
    ahmet12_12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Üyelik tarihi
    05.04.2007
    Aldığı Beğeni
    0
    Beğendikleri
    0
    Mesajlar
    179
    Konular
    31
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    sağolun arkadaşlar

  5. #5
    Durum:
    Çevrimdışı
    cielo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Eski Üye
    Üyelik tarihi
    16.11.2006
    Aldığı Beğeni
    0
    Beğendikleri
    0
    Mesajlar
    833
    Konular
    11
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    len 3 tane konu açmışın bi hatunu tavlıcan diye :D şimdi dicem yanında rahat ve kendin ol ama olamıcaksın bide böle uzakdan mudahale etmek de yanlıs valla allah yardımcın olsun kardeşim

  6. #6
    Durum:
    Çevrimdışı
    SaD@LaYn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    nYaL@DaS
    Üyelik tarihi
    29.08.2005
    Yer
    smyrna
    Aldığı Beğeni
    1
    Beğendikleri
    0
    Mesajlar
    1.256
    Konular
    155
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    gönül kaçanı kovalarmıs sallama gıtsın

  7. #7
    Durum:
    Çevrimdışı
    ahmet12_12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Üyelik tarihi
    05.04.2007
    Aldığı Beğeni
    0
    Beğendikleri
    0
    Mesajlar
    179
    Konular
    31
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    cielo eywallah kardeşim saol

  8. #8
    Durum:
    Çevrimdışı
    mc_crmb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Misafir
    Üyelik tarihi
    18.03.2007
    Aldığı Beğeni
    0
    Beğendikleri
    0
    Mesajlar
    8
    Konular
    0
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    değer verdiğin insan senin değerini bilmiyorsa bırak kendi değeriyle kalsın.
    ben msnde bunu yazdım kıymete bindim.
    fazla üstüne düşersen geri teper.
    akışına bırak

  9. #9
    Durum:
    Çevrimdışı
    savasce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Üyelik tarihi
    09.04.2007
    Aldığı Beğeni
    0
    Beğendikleri
    0
    Mesajlar
    128
    Konular
    4
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    salla gitsin ya

  10. #10
    Durum:
    Çevrimdışı
    ahmet12_12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Üyelik tarihi
    05.04.2007
    Aldığı Beğeni
    0
    Beğendikleri
    0
    Mesajlar
    179
    Konular
    31
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    Alıntı savasce Nickli Üyeden Alıntı
    salla gitsin ya
    çok güzel moral veriyosun ve çok güzel destek oluyosun saol

  11. #11
    Durum:
    Çevrimdışı
    NetPower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Meraklı
    Üyelik tarihi
    08.06.2006
    Yer
    HackHeLL UpLoader Team
    Aldığı Beğeni
    0
    Beğendikleri
    0
    Mesajlar
    340
    Konular
    54
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    Kaçan Her Zaman KovaLanır Misyonunda Bu OLsun ;
    Sevene Canım Feda Sevmeyene ELveda;)

  12. #12
    Durum:
    Çevrimdışı
    ogamemanya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Sadık Üye
    Üyelik tarihi
    09.10.2006
    Yer
    Hackhell
    Aldığı Beğeni
    0
    Beğendikleri
    0
    Mesajlar
    2.637
    Konular
    117
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    rebelin de dediği gibi aşkın dili dini ırkı mezhebi olmaz. biraz sabret ve zamana bırak. inş en hayırlısı olur sizin için

  13. #13
    Durum:
    Çevrimdışı
    osman388 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    25.04.2007
    Aldığı Beğeni
    0
    Beğendikleri
    0
    Mesajlar
    44
    Konular
    3
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    bir kız tavlasam 1 hafta yataktan çıkmam

  14. #14
    Durum:
    Çevrimdışı
    ıNvıdıA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Eski Üye
    Üyelik tarihi
    25.03.2007
    Aldığı Beğeni
    0
    Beğendikleri
    0
    Mesajlar
    997
    Konular
    61
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    Sana söyle diyeyim..Kaçan kovalanır..kovalayan elbet birgün bırakır ve oda terkeder..!
    Bu kız milleti hep aynıdır..!Ama bazende onun duygularınla birebir olman gerekiyor.İŞte o zamanda onu kazanmışsın demektir..!Umarım beni anlamışındır..!

  15. #15
    Durum:
    Çevrimdışı
    mutto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Misafir
    Üyelik tarihi
    02.05.2007
    Aldığı Beğeni
    0
    Beğendikleri
    0
    Mesajlar
    9
    Konular
    0
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    bırak gitsin geri dönerse senndir ama geri dönmezse zaten hiç senn olmamıştır..saygılar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
RSS RSS 2.0 XML MAP HTML SiteMap

Reklamı Kapat


Reklamı Kapat

Yukarı Çık
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz.

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1