HHPortal 1,404,164 Üye | 610,488 Konu | 5,093,506 Mesaj | 1301 Online
Go Back   HHPortal > Hackhell Girls > Sohbet , Dedikodu

erkek tavlama yöntemleri

 Hackhell Girls Katagorisinde ve  Sohbet , Dedikodu Forumunda Bulunan  erkek tavlama yöntemleri Konusunu Görüntülemektesiniz.=>arkadaslar erkek kız tavlar diye söylenir hep ama aslında kızlarda erkekleri elde etmek için bazı şeyler yapar. mesela bazı kızlar ...


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 27-07-2006, 11:55 PM   #1
MiKeRiNoS
Hızlı Üye
 
MiKeRiNoS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Jun 2006
Yaş: 28
Mesajlar: 1,452
Teşekkürleri: 1,350
469 mesajına 831 kere teşekkür edildi.
Arrow erkek tavlama yöntemleri erkek tavlama yöntemleri

arkadaslar erkek kız tavlar diye söylenir hep ama aslında kızlarda erkekleri elde etmek için bazı şeyler yapar. mesela bazı kızlar sırf erkek için futbol muhabbetine girer. bildiğinden felan deilde maksat erkeği etkilemek.. hem zaten konuyu açtıktan sonra erkek tutamaz kendini başlar konusmaya.ee erkeklerin genelının zaafıdır futbol..
mesela araba/basket/formula vs. felan. ya bi kaç cümle sölemesı yeterli zaten.hmm benımde başımdan basketle ilgili geçmişti böle bişii kız basket oynuyodu sırf benle konusmak için. sonrada fırsatını buldugu anda da konuştu benle. falla ne diyim tavlandık orda:D (kız çok güzeldi) aklıma gelirse eklerim daha böle çok şey var.
bildiğiniz buna benzer şeyler varsa paylaşalım lütfen..

MiKeRiNoS isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  

 

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Mesajı Spurl ile Paylas!
Alıntı ile Cevapla

Alt 28-07-2006, 12:02 AM   #2
KıRmızıKız
Kayıp üLkenin Prensesi
 
Üyelik tarihi: Jul 2006
Yaş: 26
Mesajlar: 11,207
Teşekkürleri: 13,768
5,995 mesajına 16,163 kere teşekkür edildi.
ben bu yöntemleri kullanmam ki gerek yok.tavlanan tavlanıyo zaten...

KıRmızıKız isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  

 

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Mesajı Spurl ile Paylas!
Alıntı ile Cevapla

Alt 28-07-2006, 12:09 AM   #3
MiKeRiNoS
Hızlı Üye
 
MiKeRiNoS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Jun 2006
Yaş: 28
Mesajlar: 1,452
Teşekkürleri: 1,350
469 mesajına 831 kere teşekkür edildi.
Alıntı:
KıRmIzIkIz Nickli Üyeden Alıntı
ben bu yöntemleri kullanmam ki gerek yok.tavlanan tavlanıyo zaten...
ya sen kullanmıyo olabilirsın ama bazı kızlar kullanıyo. hem neden hep biz kızları tavlamaya çalışıoz bırazda kızlar ugrassa olmuyo mu??

MiKeRiNoS isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  

 

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Mesajı Spurl ile Paylas!
Alıntı ile Cevapla

Alt 28-07-2006, 12:19 AM   #4
║ѕαgσρα кαנмєя ║
Bağımlı
 
║ѕαgσρα кαנмєя ║ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Jan 2006
Yaş: 24
Mesajlar: 626
Teşekkürleri: 171
163 mesajına 452 kere teşekkür edildi.
kızlar erkekleri bence tavlamaz sadece biraz yüzünü güldürür cilve fln yapar Erkek de tereyağ gibi erir sora kıza çıkma teklifi eder olay bu yane...

║ѕαgσρα кαנмєя ║ isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  

 

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Mesajı Spurl ile Paylas!
Alıntı ile Cevapla

Alt 28-07-2006, 12:32 AM   #5
~PRENSES~
Romantizmin Delisi
 
~PRENSES~ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Jan 2006
Bulunduğu yer: Fenerbahçe Cumhuriyeti (:
Mesajlar: 5,383
Teşekkürleri: 4,819
2,147 mesajına 5,207 kere teşekkür edildi.
Saçma bence böyle şeyler..
__________________
Durmam artık ben yerimde
Keşfettim hayat benim elimde
Tüm acılarım yaşadıklarım kaldı inan hepsi geride...

~PRENSES~ isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  

 

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Mesajı Spurl ile Paylas!
Alıntı ile Cevapla

Alt 28-07-2006, 01:57 AM   #6
XShoOt
Banned
 
XShoOt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Jan 2006
Bulunduğu yer: pRof!L ayarLarımLa Oynayanada FuCk yOu.!
Mesajlar: 3,098
Teşekkürleri: 1,629
694 mesajına 2,016 kere teşekkür edildi.
£rk£k tavLamak O kadar koLaymı ya $£nd£ ; )

XShoOt isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  

 

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Mesajı Spurl ile Paylas!
Alıntı ile Cevapla

Alt 28-07-2006, 02:05 AM   #7
zverim
Misafir
 
Üyelik tarihi: Jul 2006
Mesajlar: 15
Teşekkürleri: 2
3 mesajına 7 kere teşekkür edildi.
erkekler fırsat verse belkim onlarda tavlanır...ama öyle bi yapışıolarki kızın onu tavlamayı düşünmesi bile imkansız.....

zverim isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  

 

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Mesajı Spurl ile Paylas!
Alıntı ile Cevapla

Alt 28-07-2006, 03:16 AM   #8
akharis
Hızlı Üye
 
akharis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Feb 2006
Mesajlar: 1,292
Teşekkürleri: 1,393
338 mesajına 1,887 kere teşekkür edildi.
Tavlayin Bizi!! Tavlanmak Istiyoruz!! :d

akharis isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  

 

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Mesajı Spurl ile Paylas!
Alıntı ile Cevapla

Alt 28-07-2006, 03:39 AM   #9
common
Yeni Üye
 
common - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Nov 2005
Mesajlar: 43
Teşekkürleri: 33
7 mesajına 9 kere teşekkür edildi.
Alıntı:
zverim Nickli Üyeden Alıntı
erkekler fırsat verse belkim onlarda tavlanır...ama öyle bi yapışıolarki kızın onu tavlamayı düşünmesi bile imkansız.....


walla bi erkek olarak ben bu yoruma katılmak zorundayım.. dooru söze ne denir ki.. yapıştık mı fena yapışıyoruz harbiden..

common isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  

 

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Mesajı Spurl ile Paylas!
Alıntı ile Cevapla

Alt 28-07-2006, 03:50 AM   #10
SıpA
уαşℓıℓαя νє ιнтιуαяℓαя
 
SıpA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Sep 2005
Bulunduğu yer: FucK of WorlD
Mesajlar: 5,377
Teşekkürleri: 2,435
1,479 mesajına 2,941 kere teşekkür edildi.
bi alay gerizekalı kız (kızlar üstünüze alınmayın ama lıncak yeriniz varsa alının tabi ;)) benimle gitar muhhabeti yapmaya kalkışıor sırf bu yüzden tabi gitar farklı bi konsol 1 hakan şükür 2 sergen yalçın diince bitmior bu iş tabi sonra batırıo çırpınıo daada batıor canım isterse ben onun istediğini veriom beğenmezsem güle güle deip devam ediom

bunların hepsi belki haftada 5- 6 kez başıma gelior ama gönül başkasında olunca olmuo aslıunda oluoda karıştırmayın işte

SıpA isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  

 

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Mesajı Spurl ile Paylas!
Alıntı ile Cevapla

Alt 28-07-2006, 03:51 AM   #11
zverim
Misafir
 
Üyelik tarihi: Jul 2006
Mesajlar: 15
Teşekkürleri: 2
3 mesajına 7 kere teşekkür edildi.
birde şu var....uykusu olan ve açlık krizine girmiş hiç bir erkek tavlanmas...bırak tavlamayı konuşulmas bile...sanırım bütün erkekler uyudu..hadi kıslar shbete devam!hazır onlar uyumuşken ))

zverim isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  

 

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Mesajı Spurl ile Paylas!
Alıntı ile Cevapla

Alt 28-07-2006, 09:37 AM   #12
MiKeRiNoS
Hızlı Üye
 
MiKeRiNoS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Jun 2006
Yaş: 28
Mesajlar: 1,452
Teşekkürleri: 1,350
469 mesajına 831 kere teşekkür edildi.
Alıntı:
SıpA Nickli Üyeden Alıntı
bi alay gerizekalı kız (kızlar üstünüze alınmayın ama lıncak yeriniz varsa alının tabi ;)) benimle gitar muhhabeti yapmaya kalkışıor sırf bu yüzden tabi gitar farklı bi konsol 1 hakan şükür 2 sergen yalçın diince bitmior bu iş tabi sonra batırıo çırpınıo daada batıor canım isterse ben onun istediğini veriom beğenmezsem güle güle deip devam ediom

bunların hepsi belki haftada 5- 6 kez başıma gelior ama gönül başkasında olunca olmuo aslıunda oluoda karıştırmayın işte

işte bi örnek daha ama hala kızlar saçma felan diyo bu konuya. kızlarda uğraşıyo erkek tavlamaya..ya ndn hep erkek uğrasacak tavlamaya?? hem zaten bi kızı tavlamak için ugrasmaya başladın mı yandın kızlarda bi naz bi trip ohooo. madem tavlanmak istionuz ne gereği var bunların dimii

MiKeRiNoS isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  

 

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Mesajı Spurl ile Paylas!
Alıntı ile Cevapla

Alt 28-07-2006, 12:29 PM   #13
patrich
Meraklı
 
patrich - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Jul 2005
Bulunduğu yer: düz git camiden sola dön ordan devam et...
Yaş: 28
Mesajlar: 225
Teşekkürleri: 65
39 mesajına 57 kere teşekkür edildi.
patrich - MSN üzeri Mesaj gönder
ala ala ya benim başıma hiç gelmiyo bole şeyler yada acaba kız arkadaşım olduğu için ben kör oldumda görmüyomuyum yanlız bunu anlatmam lazım geçen sene okuldayken evde kalıoduk 3 arkadaş bir kız arkadaş var diğer 2 arkadaşımla çok iyi dir arası e tabi benlede yakın. (bu arada okuldan tam63 çıkma teklifi aldı nasıl oluo anlamıom bir gece bizde kaldı. sabah 5 mi ne benim odaya biri girdi beni uyandırdı bi baktım kız arkadaş "ben içerde korkuyorum yanlız başıma dedi yanıma yatarmısın??:D ben dumur gittim salona ama uyku sersemiyim açtım diğer çek-yat ı neyse yattım. gözümü araladım bana bakıo ben ne yaptım???? hehe döndüm arkamı uykuya devam ne yapayım çapkın değilim (acaba fazlamı abartmışım çapkın olmamayı??)

patrich isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  

 

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Mesajı Spurl ile Paylas!
Alıntı ile Cevapla

Alt 28-07-2006, 12:41 PM   #14
MiKeRiNoS
Hızlı Üye
 
MiKeRiNoS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Jun 2006
Yaş: 28
Mesajlar: 1,452
Teşekkürleri: 1,350
469 mesajına 831 kere teşekkür edildi.
falla sana ne dıyım. kız sana resmen asılmış sen arkanı dönmüşşün. tüü sana rezil şey.. lem ndn rastlamaz bize böleleri of yaf

MiKeRiNoS isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  

 

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Mesajı Spurl ile Paylas!
Alıntı ile Cevapla

Alt 28-07-2006, 12:44 PM   #15
Seciil
Meraklı
 
Seciil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Jul 2006
Bulunduğu yer: Yedikule Zindanları:)
Yaş: 27
Mesajlar: 327
Teşekkürleri: 181
112 mesajına 258 kere teşekkür edildi.
MİKERİNOS1 arkdaşım senin canın tavlanmak istiyomuşş
Maalesef her erkeğe sökmüyo o numaralar..
Bi bayan da ağırlığını koyucak canımm ne o öyle erkeğin peşinde mi koşucaz bide :P

Seciil isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  

 

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Mesajı Spurl ile Paylas!
Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
erkek, tavlama, yontemleri


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı



Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:13 AM.

Forum Yasal Uyarı HH
Kullanılan Portal Sürümü : HH Portal
Script Sürümü : vBulletin Version 3.8.4 PL1
Seo Yazılımı : vBSEO ©2009, Crawlability, Inc
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sitemiz Internet Explorer 6+, Firefox 2.0.0.14+, Opera 9.52+, Safari 3.1.2+, Chrome 0.2.153.1+ ve 1024x768+ Ekran Çözünürlüğünde Test Edilmiştir.
Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan .yer sağlayıcı. olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz .uyar ve kaldır. prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, bora@tabakoglu.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Buraya ulaşan talep ve şikayetler Hukuk Müşavirimiz tarafından incelenecek, şikayet yerinde görüldüğü takdirde ihlal olduğu düşünülen içerikler sitemizden kaldırılacaktır.

HHPortal İçerik ve Yer Sağlayıcı İletişim Bilgileri İçin Tıklayınız.

Valid CSS!