Reklamı Kapat


Reklamı Kapat

HHportal Reklam Vermek İçin: admin@hhportal.com

Etiketlenen üyelerin listesi

+ Yeni Konu aç
4 sonuçtan 1 ile 4 arası

Konu: kablosuz ağa bağlanıyourum ama nete giremiyorum

  1. #1
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    03.06.2006
    Mesajlar
    26
    Konular
    16

    Smile kablosuz ağa bağlanıyourum ama nete giremiyorum

    iyi günler arkadaşlar.benim toshiba laptop um var wireless özellikli.bir tane güvenli olmayan airties modem buluyo yüksek sinyalli bağlandı diyo.ama nedense hiç bir int. sayfasına girmiyo.msn i açmıyo.anlıcağınız net yok.sorun ne olabilir.nasıl çözerim.yardım ederseniz sevinirim.


    ikinci sorum: şifreli bağlantıyı nasıl kırarım.biliyorum verildi konularda.ama terimleri anlamıyorum (mesela ap nedir).daha düz anlatabilirseniz sevinirim.

    son sorum:elimde sınırsız şifre var.kendi modemimde var. bu şifreyi kullanma şansım varmı.modemin mesafesi önemlimi.napmam gerekiyo

    şimdiden teşekkür ederim .cevaplarınızı bekliyorum .iyi günler.....

  2. #2
    Meraklı wilddog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.05.2006
    Mesajlar
    203
    Konular
    26
    1. soru için baglantı sifreli olabilir veya p2p baglantı denen peer to com turu bişi olabilir yada baglantı paylasıma kapalı olabilir.

    2. soru ise tam olarak bilmiyorum ama ag şifresini kırıp baglantıya ortak olur ve yakalanırsanız ki yakalanırsınız buyuk ceza alırsınız bkz. tc ceza kanunu

    3.soru eger elinizdeki sinirsiz baglantı ttnet ise kullana sansınız var fakat buldugunuz şifre sizin bulundugunuz sehirde ise kullanamazsınız ve o da tehlikeli ve suctur..

    yardımcı olabildiysem ne mutlu...

  3. #3
    Eski Üye vetkam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30.06.2005
    Yer
    inf / turkey
    Mesajlar
    925
    Konular
    4
    ip adresini otomatik olarak denedin mi
    otomatik vermezsen bağlandı gösterip girmiyo diye biliyorum..

  4. #4
    Misafir
    Üyelik tarihi
    04.08.2005
    Mesajlar
    23
    Konular
    0
    Alıntı vetkam Nickli Üyeden Alıntı
    ip adresini otomatik olarak denedin mi
    otomatik vermezsen bağlandı gösterip girmiyo diye biliyorum..
    vetkam arkadaşım dediği gibi otomatik te değilse bağlı görünür ama hiç bişi açmaz. yaşamıştım otomatik olarak ip almasını sağla düzelir diye umuyorum. kolay gelsin ;)

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık
RSS RSS 2.0 XML MAP HTML
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz.

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1