Reklamı Kapat


Reklamı Kapat

HHportal Reklam Vermek İçin: admin@hhportal.com

Etiketlenen üyelerin listesi

+ Yeni Konu aç
Sayfa 1/2 12 SonSon
25 sonuçtan 1 ile 15 arası

Konu: ataturk neden ceza verdi?

  1. #1
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    12.07.2006
    Mesajlar
    45
    Konular
    1

    ataturk neden ceza verdi?

    atatürk neden konya ve yozgata ceza verdı ?ben konyalı oldugum için halk arasındada yaygın.neden bu illere belli bır tarıhe kadar hizmet verılmedı halk ne yaptıysa o ?
    Konu kululu tarafından (15.09.2006 Saat 10:40 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    ARKEOLOG nestor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.01.2006
    Yer
    ARZAWA
    Mesajlar
    970
    Konular
    81
    ooo ?????????? ne demek oluyor açıklasan ii edersin Atamızın hiçbir ilede ceza verdiği olmamıştır herkese misakı milli sınırları içindeki heryere aynı yaklaşımda bulunmuştur..

    son birşey eğer Atamızın ceza verdiği biryer görmek istiorsan git menemende kubialayın şehit edilmesinden sonraki menemen fotolarını bul özel arşivlerden o zaman anlarsın anyayı konyayı...

  3. #3
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    12.07.2006
    Mesajlar
    45
    Konular
    1
    ben bılmıyorum neden verdıgını bılsem zaten bu konuyu acmam menemen hakkındada vfazla bılgım yok ama ben halkın yalancısıyım bıldıgım sadece bu neden ceza almışlar dıye konu actım senın cevabın farklı ataturk hiç bir ile ceza vermedıyse neden halk arasında caza verıldı denılıyor tarıh veya başka kitaplardada bulamadım ama halk arasında yaygın ??????????

  4. #4
    Misafir
    Üyelik tarihi
    31.07.2006
    Mesajlar
    9
    Konular
    1
    Atatürk'ün konya ve yozgat a TBMMnin kuruluşunda ve kurtuluş savaşı sırasında çıkan ayaklanmalardan ötürü 1980 yılına kadar yatırım yapılmaması gibi bir ceza verdiği SÖYLENTİSİ VAR... Dogru mudur bilemiyorum, doğru olduğunu tahmın etmiyorum. ben de bir konyalıyım ve Atatürk ün misak-ı milli sinirlarının hiçbirini ayırt etmiyeceğini düşünüyorum.
    Bir ikincisi türkiyede 1940 lı yıllardan itibaren ki özellikle 1950den sonra Atatürk'ün çizdiği politikalardan zaten tamamen uzaklaşılmıştır. Eğer öyle olmasaydı bu gün bu ülke bu kadar kötü durumda olmazdı. Cumhuriyet kuruldukta sonraki tarihleri işleyen kitaplarda aradığın cevapları bulabilirsin.

  5. #5
    Geçerken Uğradım aneksimenes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24.08.2005
    Yaş
    29
    Mesajlar
    60
    Konular
    6
    o söylentiler üç beş kendini bilmezin dedikodusundan yayılmış olsa gerek.
    Neden yatırım yapılmadığına gelince, doğuda da sayısız ilde bu söz konus bu durum hala elektirksiz, yolsuz, susuz köyler var... bu tek bi kişinin veya idarenin değil hepimizin aybıdır.istanbul da her yıl yollar yenilenirken anadoluda daha yolu olmayan yerler var.
    TÜRKİYE NİN SORUNLARI İSTANBUL DAN VEYA ANKARA DAN ÇÖZÜLMEZ...

  6. #6
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    12.07.2006
    Mesajlar
    45
    Konular
    1
    üç beş kişiden bahset mıyoruz belkı bu olayı türkiyede yüz binlerce kişi biliyor.dedikoduylan alakalı degıl bu söz konusu dogu degıl bız dögudan bahset mıyoruz konya ve yozgattan bahsedıyoruz.iç anadoludada dogu kadar yolsuz su olmayan köyler var .TÜRKİYENİN SORUNLARI İSTANBULDA VEYA ANKARADA ÇÖZULMUYORLARSA BAŞKENT ANKARA NE İŞE YARIYOR ?????????

  7. #7
    Islambol DeRSaaDeT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02.02.2006
    Mesajlar
    6.397
    Konular
    570
    Alıntı nestor Nickli Üyeden Alıntı
    ooo ?????????? ne demek oluyor açıklasan ii edersin Atamızın hiçbir ilede ceza verdiği olmamıştır herkese misakı milli sınırları içindeki heryere aynı yaklaşımda bulunmuştur..

    son birşey eğer Atamızın ceza verdiği biryer görmek istiorsan git menemende kubialayın şehit edilmesinden sonraki menemen fotolarını bul özel arşivlerden o zaman anlarsın anyayı konyayı...
    bu ne biçim bi cevaptır kardeşim adam güzelce bi soru sormuş biliyosan cevapla bilmiyosan da bilmiyorum de geç! Ne demeye çalışıyosun arkadaşa sen!


    kardeş sana gelince cidden öyle bişi duymadım Gazi'nin öyle bişi yapacağınıda zannetmiyorum iyi forumlar ;)

  8. #8
    ARKEOLOG nestor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.01.2006
    Yer
    ARZAWA
    Mesajlar
    970
    Konular
    81
    benim anlatmak istediğim basitti ayreten benim soruma cevap verilmemiş o msjdaki cümlenin sonu neden ooo ???????? burada ataya hakaretmi var yoksa başka bir anlammı taşıyor bunu öğrenmek hakkımız....
    sana gelince kululu sorunu okulumdan tarih bölümünden bir hocaya sordum ve bana tamamen asılsız bir iddaa olduğunu aksine bazı kimselerin bu dedikoduyu kuvvetlendrmek için konya il sınırına yakın bir yerde Atamızın konyaya sırtı dönük heykelini yaptırdığını duyduğunu söyledi ama kendisi görmemiş henüz yani gördüğün gbi dedikodular bitmez...
    ayrıca bunun doğu batı kuzey güney die bi ayrımı yok ülkede yatırım 3ilde yoğunlaşmış sanki başka yer yokmuş gbi davranılıo eskişehir denizli istanbul hazineden en çok ödenek alan illerin bunlar olduğu söyleniyor nitekim hepsine gittim ve korkunç bir sanayileşmeyle karşılaştım demekki doğru ok?
    son birşey hakikaten o ooo??????? açıklarsan sevinicem...

  9. #9
    Hackhell Kıdemlisi osiris_cemo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30.11.2005
    Yer
    Zaman içinde bir yer.....
    Yaş
    36
    Mesajlar
    4.872
    Konular
    146

    Angry

    Alıntı kululu Nickli Üyeden Alıntı
    ben bılmıyorum neden verdıgını bılsem zaten bu konuyu acmam menemen hakkındada vfazla bılgım yok ama ben halkın yalancısıyım bıldıgım sadece bu neden ceza almışlar dıye konu actım senın cevabın farklı ataturk hiç bir ile ceza vermedıyse neden halk arasında caza verıldı denılıyor tarıh veya başka kitaplardada bulamadım ama halk arasında yaygın ??????????
    Güzel kardeşim azıcık merak edip araştırsaydın burda cevabı kolayca verilebilecek bir soru sormazdın.Biraz milli tarihimizi oku Atatürkün ilkeleri nedir niye inklaplar(devrimler) yapmıştır neden bizi daha medeni bir hale getirmek için kendini feda etmiştir.O sizin oralarda söylenen fasaryaları Yüce Atamızı çekemeyen yobazlar çıkartmışlardır Atatürk misak-ı milli içindeki hiç bir şehre kasabaya ceza vermemiştir.İstisna olarak menemen olayı verilemez orada durum tamamen farklıdır gerici bir ayaklanma ve liderlerinin asılması olayıdır basit gibi gözükebilir ancak öyle değildir

    Sözün özü:Sörf yapacağın vaktin yarısını tarih konusunda araştırmaya ayırsaydın böyle bir sorun yaşamazdın.Karı-kız chat peşinde koşacağına önce tarihini öğren.
    Konu osiris_cemo tarafından (18.01.2007 Saat 14:18 ) değiştirilmiştir.

  10. #10
    Islambol DeRSaaDeT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02.02.2006
    Mesajlar
    6.397
    Konular
    570
    Alıntı osiris_cemo Nickli Üyeden Alıntı
    Güzel kardeşim azıcık merak edip araştırsaydın burda cevabı kolayca verilebilecek bir soru sormazdın.Biraz milli tarihimizi oku Atatürkün ilkeleri nedir niye inklaplar(devrimler) yapmıştır neden bizi daha medeni bir hale getirmek için kendini feda etmiştir.O sisin oralarda söylenen fasaryaları Yüce Ayamızı çekemeyen yobazlar çıkartmışlardır Atatürk misak-ı milli içindeki hiç bir şehre kasabaya ceza vermemiştir.İstisna olarak menemen olayı verilemez orada durum tamamen farklıdır gerici bir ayaklanma ve liderlerinin asılması olayıdır basit gibi gözükebilir ancak öyle değildir

    Sözün özü:Sörf yapacağın vaktin yarısını tarih konusunda araştırmaya ayırsaydın böyle bir sorun yaşamazdın.Karı-kız chat peşinde koşacağına önce tarihini öğren.
    ya arkadaşlar ne bu şiddet bu celâl! adam bi soru sormuş bilemeyebilir bu şekilde bu insanı burada rencide etmenize ve hakaretvari konuşmaya hakkınız yok herkes yerini bilmeli herkes herşeyi bilir diye bir hüküm yok bumudur hackhell hoşgörüsü

  11. #11
    "LazigoL" lazzuri53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.05.2006
    Yer
    Deu..
    Yaş
    25
    Mesajlar
    17.826
    Konular
    1259
    bilmemek değil öğrenmemek ayıp..

  12. #12
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    12.07.2006
    Mesajlar
    45
    Konular
    1
    Alıntı osiris_cemo Nickli Üyeden Alıntı
    Güzel kardeşim azıcık merak edip araştırsaydın burda cevabı kolayca verilebilecek bir soru sormazdın.Biraz milli tarihimizi oku Atatürkün ilkeleri nedir niye inklaplar(devrimler) yapmıştır neden bizi daha medeni bir hale getirmek için kendini feda etmiştir.O sisin oralarda söylenen fasaryaları Yüce Ayamızı çekemeyen yobazlar çıkartmışlardır Atatürk misak-ı milli içindeki hiç bir şehre kasabaya ceza vermemiştir.İstisna olarak menemen olayı verilemez orada durum tamamen farklıdır gerici bir ayaklanma ve liderlerinin asılması olayıdır basit gibi gözükebilir ancak öyle değildir

    Sözün özü:Sörf yapacağın vaktin yarısını tarih konusunda araştırmaya ayırsaydın böyle bir sorun yaşamazdın.Karı-kız chat peşinde koşacağına önce tarihini öğren.

    bu söz kolaysa sen söyle cevabını?
    bu yobazlar milyonlarca yobazmı oluyor ?
    hiç bır şehre caza vermedıyse bu milyonlarca kişinin yalanımı??
    melemen olayınıda hiç bişey de bahsetmedım bi konuyu iyice oku kimin bu olaydan bahsedeni görursun ben bundan hiç bahsetmedım

    sözun özude:ben sörfu ancak araştırma için yaparım ben ben tarıhı araştırıp böyle bı konu cıkardım acaba neden ?ben karı kız vb. şeylerden hoşlanmam ve koşmam hemde nerden biliyorsun koştugumu???kız peşinde koşsaydım şimdi kızlar hakkında bi konu acardım,ben bu konuyu böyle bir tarıhı öğrenmek için actım mantıgını kullanamadıgın nasıl belli.

  13. #13
    ARKEOLOG nestor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.01.2006
    Yer
    ARZAWA
    Mesajlar
    970
    Konular
    81
    artık eminim çünkü hala cevap verilmedi kululu ooo?????? sözüyle ataya hakaret etmekte konu kapatılmalı crazyboy herkese hesap soruosun ok görevin ama bide konudaki şu ooo????????? yu sorsaydın arkadaşa en azından tarafsızlığını kanıtlamış olurdun...

  14. #14
    Hackhell Kıdemlisi osiris_cemo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30.11.2005
    Yer
    Zaman içinde bir yer.....
    Yaş
    36
    Mesajlar
    4.872
    Konular
    146

    Wink

    Alıntı crazyboy_9999 Nickli Üyeden Alıntı
    ya arkadaşlar ne bu şiddet bu celâl! adam bi soru sormuş bilemeyebilir bu şekilde bu insanı burada rencide etmenize ve hakaretvari konuşmaya hakkınız yok herkes yerini bilmeli herkes herşeyi bilir diye bir hüküm yok bumudur hackhell hoşgörüsü
    Crazyboy bak kardeşim benim sözlerimde 1 tane bile hakaret yok sadece öneriler var kendi tarihinden bihaber insanlara kızmak sinirlenmekte en doğal hakkım hakaret etmediğim sürece değil mi? Nerede hoşgörüsüzlük yapmışım ?Merak etme ben yerimi biliyorum yarası olan gocunsun.

    Alıntı kululu Nickli Üyeden Alıntı
    bu söz kolaysa sen söyle cevabını?
    bu yobazlar milyonlarca yobazmı oluyor ?
    hiç bır şehre caza vermedıyse bu milyonlarca kişinin yalanımı??
    melemen olayınıda hiç bişey de bahsetmedım bi konuyu iyice oku kimin bu olaydan bahsedeni görursun ben bundan hiç bahsetmedım

    sözun özude:ben sörfu ancak araştırma için yaparım ben ben tarıhı araştırıp böyle bı konu cıkardım acaba neden ?ben karı kız vb. şeylerden hoşlanmam ve koşmam hemde nerden biliyorsun koştugumu???kız peşinde koşsaydım şimdi kızlar hakkında bi konu acardım,ben bu konuyu böyle bir tarıhı öğrenmek için actım mantıgını kullanamadıgın nasıl belli.
    1-eğer dediğin gibi sörfü araştırmak için yapıyorsan sorduğun soru abes.Burda kimse tarih profesörü değil ancak sana bildiklerimizi söyleyebiliriz ki bende tarih konusunda araştırmaya meraklı biri olarak sana böyle birşeyin olmadığını ifade ettim önceki cevabımda uzatmanın anlamı yok

    2-Bak kardeşim 1 kişi yalan söyler 10 kişi inanır o 10 kişi de 10 ar kişiye söyler 100 kişi inanır bu şekilde ufacık bir yalan milyonlarar varan oranda yayılabilir.Ufak bir olasılık ve matematik hesabıyla bulabilirsin

    3-Ben asla milyonlarca yobaz demedim.Bir yobazın çıkardığı yalana inanan milyonlarca kişi olması onlarında yobaz olduğu anlamına gelmez sadece tarih konusunda cahil oldukları anlamına gelir.Bana mantığını kullanamıyorsun demişsin sözlerimi ilkokul 2. sınıf öğrencisi bile anlayabilir Bu durumda mantığını kimin kullanamadığı belli...


    Son olarak cevabını aldın artık uzatma istersen.

    Not:Bu arada profiline baktımda sörfte neleri araştırdığın ortaya çıktı :D 20 mesajından 10 tanesi adultta .Tarihle ne kadar alakalı olduğun ortada daha ne diyeyim :D
    Konu osiris_cemo tarafından (15.09.2006 Saat 06:40 ) değiştirilmiştir.

  15. #15
    Hızlı Üye bochi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20.04.2006
    Mesajlar
    1.487
    Konular
    194
    Böyle birşey hiç duymadım ama bu ooo ????????????? nun anlamı ne söylesene sanki küfür eder gibi yerleştirmişin sona

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık
RSS RSS 2.0 XML MAP HTML
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz.

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1