Reklamı Kapat


Reklamı Kapat

HHportal Reklam Vermek İçin: admin@hhportal.com

Etiketlenen üyelerin listesi

+ Yeni Konu aç
7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: suudi arabistandaki cep telefonu fiyatları

  1. #1
    Eski Üye yunus.28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.01.2008
    Yer
    Giresun
    Yaş
    25
    Mesajlar
    844
    Konular
    37

    suudi arabistandaki cep telefonu fiyatları

    Selamın aleyküm arkadaşlar
    Benim babam hacca gidecek yakında ve orada cep telefonu fiyatları buradan çok daha ucuz diye duydum. Daha önceden hacca gitmiş veya bu konuda fikir sahibi olan arkadaşlar var ise onlara bir soru sormak istiyorum. Hacca gidilince ilk uçaktan inilen yer ciddeymiş sonra medineye daha sonra da mekkeye gidilecekmiş.

    Peki cep telefonu en ucuz Cidde'de mi, Mekke'de mi yoksa Medine'de mi olur ?


    Cevaplarınız için teşekkürler...

  2. #2
    Eski Üye yunus.28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.01.2008
    Yer
    Giresun
    Yaş
    25
    Mesajlar
    844
    Konular
    37
    hiç mi anlayan yok arkadaşlar böylesine büyük bir forumda 1300tane online var

  3. #3
    Kıdemli Üye metalic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18.05.2006
    Yer
    Dünyayı bilmeyen, dünyanın maskarası olur. Kötülüğü bilmeyen, yaşamın.
    Mesajlar
    2.967
    Konular
    227
    hacca gitmişken bi zahmet orda sorar fiyatları öğrenir.

  4. #4
    Onursal Üye illegal66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.01.2007
    Mesajlar
    1.992
    Konular
    108
    bak böyle daha ii oldu fiyatını öğrenince foruma yazarsın biz de öğreniriz :D selametle

  5. #5
    Eski Üye yunus.28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.01.2008
    Yer
    Giresun
    Yaş
    25
    Mesajlar
    844
    Konular
    37
    valla ne kadar zekisin ben bunu hiç düşünmedim. Arkadaşım babam oraya gezmeye eğlenmeye gitmiyo ibadet etmeye gidiyo telefon fiyatı sorarak boşa vakit geçirmek için değil. Bilmiyosan bilmiyorum diyebilirsin

  6. #6
    Banned
    Üyelik tarihi
    07.09.2008
    Yer
    Türkiye
    Mesajlar
    169
    Konular
    10
    Dubai'de daha ucuz.Ordakocaman storelar var bari Suudi Arabistan'a gitmişken bir uğrasın ordan alsın

  7. #7
    Onursal Üye illegal66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.01.2007
    Mesajlar
    1.992
    Konular
    108
    kusura bakma lütfen ...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık
RSS RSS 2.0 XML MAP HTML
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz.

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1