HHportal Reklam Vermek İçin: admin@hhportal.com

Etiketlenen üyelerin listesi

+ Yeni Konu aç
12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: Kızı Eve Atmanın Yolları

  1. #1
    Durum:
    Çevrimdışı
    STencore* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    08.04.2008
    Aldığı Beğeni
    0
    Beğendikleri
    0
    Mesajlar
    29
    Konular
    4
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı

    Talking Kızı Eve Atmanın Yolları

    hadi herkez bi kızı eve götürmek için ne derdi diye düşünsün ve bi tane yazsın xD

    Mesela bi tane klasik gel sana pul koleksiyonumu gösterem...

  2. #2
    Durum:
    Çevrimdışı
    A.k.A_EjAy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    .:TuRkCeRaP StYLe:.
    Üyelik tarihi
    02.05.2006
    Yer
    Geldin Lan Sen?
    Yaş
    23
    Aldığı Beğeni
    0
    Beğendikleri
    0
    Mesajlar
    4.957
    Konular
    100
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    Hasta Numarası Filan Yaparım Sanırım xD Yada Gel Prezervatif Koleksiyonumu Gösteriim Sana Derdim xD

  3. #3
    Durum:
    Çevrimdışı
    Monarchie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Altın Üye
    Üyelik tarihi
    05.04.2006
    Yer
    10.5 Bandırma
    Aldığı Beğeni
    12
    Beğendikleri
    0
    Mesajlar
    20.728
    Konular
    1892
    Ettiği Teşekkür
    63
    31 mesaja 35 teşekkür aldı
    Ben bısı demem walla kanında varsa gelır olur o ıs dırek gotururum bısı demeden :D acık yureklıyımdır

  4. #4
    Durum:
    Çevrimdışı
    TYLN_1905 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Geçerken Uğradım
    Üyelik tarihi
    24.12.2006
    Aldığı Beğeni
    0
    Beğendikleri
    0
    Mesajlar
    55
    Konular
    12
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    evde sana çok seweceğin bişi göstercem ama süpriz:D

  5. #5
    Durum:
    Çevrimdışı
    toykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Santimantal
    Üyelik tarihi
    19.01.2006
    Yer
    o Kız bEni aŞar,çÜnkü O biR kAşaR,dElikAnlı aDam maNitasıZ yaŞar
    Yaş
    30
    Aldığı Beğeni
    0
    Beğendikleri
    0
    Mesajlar
    3.219
    Konular
    228
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    ben ndn gotureyım evıme kendısı gotursun evıne


  6. #6
    Durum:
    Çevrimdışı
    dogy1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Meraklı
    Üyelik tarihi
    12.06.2007
    Yer
    Akıllı insanlara gülmek, delilerin ayrıcalığıdır.
    Aldığı Beğeni
    0
    Beğendikleri
    0
    Mesajlar
    387
    Konular
    13
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    Validelerin evde olmadıgını ve gidip film izlememizi öneririm:
    örnek olarak en damardan girecek film requiem for a dream...
    yada böyle içinizi kemirecek yada aşırı romantik bir film zaten arada öpüşmelerle falan iş gelir gider

  7. #7
    Durum:
    Çevrimdışı
    djmert50 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Misafir
    Üyelik tarihi
    05.05.2008
    Aldığı Beğeni
    0
    Beğendikleri
    0
    Mesajlar
    1
    Konular
    0
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    seninle çok romantik anlar geçirecez diye kandırır.götürür mala vururdum

  8. #8
    Durum:
    Çevrimdışı
    omer_solen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Misafir
    Üyelik tarihi
    27.01.2008
    Aldığı Beğeni
    0
    Beğendikleri
    0
    Mesajlar
    10
    Konular
    0
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    gel senle bir gazoz icelim derdim

  9. #9
    Durum:
    Çevrimdışı
    acarosman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Misafir
    Üyelik tarihi
    03.05.2008
    Aldığı Beğeni
    0
    Beğendikleri
    0
    Mesajlar
    7
    Konular
    0
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    Kız Daha Azgın Olur Eve Götür Tamam

  10. #10
    Durum:
    Çevrimdışı
    iSpiK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kadim Dost
    Üyelik tarihi
    08.08.2005
    Yer
    KafaSına Göre...
    Yaş
    10
    Aldığı Beğeni
    0
    Beğendikleri
    0
    Mesajlar
    13.868
    Konular
    288
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    yemek yapın ; ) dısarda yemekteyken bı sekılde konuya gırersınız ben guzel yemek yaparım hesabı kızların ılgısını ceker ınanmazlarda zaten gelmek ıcın onlar az bıraz daha ısrar ederler yapda gorelim filan diye ;) bıde ozellikle special ınız olsun bı tane hanı onu cok ıyı yapıyom hesabı ozel sos mos takılın kafanıza göre ; )) gerisii size kalmıs.... eve geldikten sonra zaten yemegı kıvırırsınız onceden yaptım sudur budur anlamıosanız ... ben anlıyorum ama :P

    ....BaZı aLışKanLıKLaR , ZaRaRsıZdıR ; ) ....

  11. #11
    Durum:
    Çevrimdışı
    nimbulus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Meraklı
    Üyelik tarihi
    15.01.2008
    Aldığı Beğeni
    0
    Beğendikleri
    0
    Mesajlar
    274
    Konular
    0
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    samimiyete bağlı olarak bir sürü bahane bulunabilir. mesela bizimkileri uzun zamandır evde yoklar. evi temezlemek gerek. yemek kalamdı hiç yemek yapamam bana yardımcı ol falan.

  12. #12
    Durum:
    Çevrimdışı
    yucel27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    28.12.2007
    Aldığı Beğeni
    0
    Beğendikleri
    0
    Mesajlar
    41
    Konular
    0
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    Kimsenin Olmadığı Bir Yerde Açar Gösterirdim Ya çeker Gider Yada üstüme Atlar Varmı ötesi;)

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
RSS RSS 2.0 XML MAP HTML SiteMap

Reklamı Kapat


Reklamı Kapat

Yukarı Çık
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz.

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1